تنهایی
نوشته شده توسط : پریسا

همه احساسمو دادم تا تو رو تنها نبینم

یادم نبود بهت بگم اگه نباشی می میرم

عکسی که رو طاقچه بود با رفتنت گلم شکست

یه چیزی اومد به دلم یه بغضی تو گلوم نشست

تو که دیدی تنهایی سخته تو که دردشو کشیدی

من که احساسمو دادم چرا از من تو بریدی

تو که شدی دار و ندارم برام از عاشقی گفتی

حالا که بی تو می مونم یاد تنهایی نیفتی

به تو قول داده بودم دیگه تنها نمونی

حالا از خدا می خوام شعرامو تنها نخونی

جای خالیتو گلم من تحمل می کنم

همیشه خدا نگه دار دیگه از تو می برم

تو که دیدی تنهایی سخته تو که دردشو کشیدی

من که احساسمو دادم چرا از من تو بریدی

تو که شدی دار و ندارم برام از عاشقی گفتی

حالا که بی تو می مونم یاد تنهایی نیفتی

همه احساسمو دادم تا تو رو تنها نذارم

اما چی شد نمی دونم دیگه نیستی تو کنارم

دیگه نیستی تو کنارم...

 





:: بازدید از این مطلب : 409
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست